Yhteystiedot

Verkkokaupan ylläpito
Innoflame Oy
Kornetintie 3
00380 HELSINKI
p. 0207 433 604
asiakaspalvelu(at)innoflame.fi

Toimitukset ja maksutavat

Toimitukset ja maksutavat
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Maksu suoritetaan euroina. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Jos jonkin tuotteen saatavuus loppuu tai pitkittyy kohtuuttomasti, pidätämme oikeuden yksipuolisesti perua osia tilauksesta toimituksen nopeuttamiseksi.
Lähetämme tilauksesta tilausvahvistuksen sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Sopimus syntyy tilausvahvistuksen yhteydessä.
Tilauksen loppusummaan lisätään mahdolliset käsittely- ja toimituskulut.

Toimitusaika
Varastossa olevan tuotteen toimitus on 3-5 arkipäivää. Mikäli tilaamanne tuote on varastosta loppu, sitä tilataan lisää, tällöin toimitusaika n. 1-4 vkoa, ellei kyseinen tuote ole siirretty poistettavaksi. Lisäpainatustuotteilla toimitusaika on 3 viikkoa. Poistuvista tuotteista tai toimitusajan viivästyessä informoimme tilaajaa erikseen.

Tuotepalautukset/vaihdot
Palauttaessanne tuotteen mainitkaa Postin henkilökunnalle, että kyseessä on asiakaspalautus Innoflame Oy:lle. Muistakaa pyytää kuitti. Palautusosoite on Innoflame Oy, Kolmihaarankatu 2 D, 33330 Tampere.
Jos ette jostain syystä ole tyytyväinen ostokseen, esim. olette tilanneet väärän kokoisen tuotteen, voitte palauttaa sen kuluttajansuojalain nojalla 14 päivän sisällä. Muistattehan, että palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja käyttämätön. Liittäkää lähetyksen mukaan tilinumeronne sekä kopio ostoksen yhteydessä saamastanne laskusta.

Huomioithan poikkeuksena tämä EI koske tilausten mukaan merkattuja tuotteita - Tilausten mukaan merkatuilla tuotteilla EI ole vahto- eikä palautusoikeutta!

Maksettu summa hyvitetään tilillenne 14 päivän kuluessa, mikäli tilinumero ilmoitetaan meille ja LASKUKOPIO on liitettynä lähetykseen. Mikäli laskukopiota ei ole asiakaspalautuksen mukana, veloitamme käsittelykuluina 25,00 €. Innoflame Oy pidättää oikeuden pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes tavara on palautettu tai kuluttaja on osoittanut lähettäneensä tavaran takaisin, esimerkiksi palautuskuitilla.
 

Reklamaatiot
Jos tuote on vioittunut tai muuten epäkelpo olethan yhteydessä asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@innoflame.fi
Jos teillä on kysymyksiä verkkokaupan tuotteista, olkaa yhteydessä asiakaspalveluun (yhteystiedot alla). Vastaamme tuotteiden virheettömyydestä myös edellä mainitun 14 päivän jälkeen. Havaittuanne vian ottakaa välittömästi yhteys asiakaspalveluun.
 

Tiedustelut puhelimitse arkisin klo 8-16 p. 0207 433604
Sähköposti: asiakaspalvelu@innoflame.fi
Postiosoite:
Innoflame Oy
Kolmihaarankatu 2 D

33330 Tampere

 

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
https://www.paytrail.com

Yksityisyyssuojatiedote

Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Yhteystietoja ei luovuteta eteenpäin eikä niitä käytetä suoramarkkinointiin tai mihinkään muuhunkaan tilauksen toimitusta koskemattomaan asiaan.

Asiakasrekisteriimme emme tilaustietoja ilman eri sopimusta syötä, mutta tilauksen tulosteen arkistoimme siltä varalta, että tilauksen suhteen ilmenee myöhemmin epäselvyyksiä.

Manuaalinen aineisto säilytetään niin, etteivät ulkopuoliset tai muut kolmannet osapuolet pääse rekisterin tietoihin käsiksi. Kaikki vanhentunut tai virheellinen tieto hävitetään.

Elektronisesti talletetut tiedot säilytetään niin, etteivät ulkopuoliset tai muut kolmannet osapuolet pääse rekisterin tietoihin käsiksi. Kaikki vanhentunut tai virheellinen tieto hävitetään.

Rekisteriseloste

1. Rekisterinpitäjä
Innoflame Oy:n GoShop verkkokauppa
Innoflame Oy, Kornetintie 3, 00380 Helsinki (y-tunnus 1055712-8), puhelin 0207 433 600

2. Rekisteriasioista vastaava
Innoflame henkilökunta

3. Rekisterin nimi
Verkkokaupan asiakasrekisteri

4. Rekisterin käyttötarkoitus
Rekisteriin tallennettuja tietoja käytetään tilausjärjestelmässä tilauksien tekemiseen sekä asiakassuhteiden hoitamiseen, markkinointitarkoituksiin sekä muihin verkkokaupan palveluihin liittyviin tarkoituksiin.

5. Rekisterin tietosisältö
Rekisteriin kerätään asiakkaan perustietoja, kuten: nimi, osoite, puhelin, sähköposti

6. Säännönmukaiset tietolähteet
Rekisterinpitäjä rekisteröi käyttäjästä ne tiedot, jotka käyttäjä itse ilmoittaa verkkosivustoa käyttäessään.

7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle.
Yksityisasiakkaan syöttämät tiedot ja tilauksen kokonaissumma luovutetaan luottopalvelun tarjoajalle luotottamispäätöksen tekemiseksi. Ei muita säännönmukaisia tietojen luovutuksia kolmansille osapuolille. Ei tietojen luovutuksia EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.

8. Rekisterin suojauksen periaatteet
Käyttäjärekisterin tiedot on tallennettu rekisterinpitäjän järjestelmään, joka on suojattu palomuurin ja käyttöjärjestelmän suojausohjelmiston avulla. Järjestelmään sisäänpääsy edellyttää käyttäjätunnuksen ja salasanan syöttämistä. Järjestelmään tallennettuihin rekisterin sisältämiin tietoihin pääsevät ja niitä ovat oikeutettuja käyttämään vain tietyt, ennalta määritellyt rekisterinpitäjän työntekijät. Rekisterin sisältämät tulostetut tiedot säilytetään lukituissa tiloissa.

9. Rekisteröidyn kielto-oikeus
Rekisteröityessään asiakas suostuu vastaanottamaan rekisterinpitäjän lähettämää mainosmateriaalia. Rekisterin tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille mainostamistarkoituksiin.

10. Rekisteröidyn tarkastusoikeus
Rekisteröidyllä on oikeus tarkastaa rekisteriin tallennetut itseään koskevat tiedot ja saada niistä kopion. Tarkastuspyyntö tulee tehdä kirjallisesti ja osoittaa rekisteriasioista vastaavalle henkilölle.

11. Tiedon korjaaminen
Rekisterinpitäjä oikaisee, poistaa tai täydentää rekisterissä olevan virheellisen, tarpeettoman, puutteellisen tai vanhentuneen henkilötiedon oma-aloitteisesti tai rekisteröidyn vaatimuksesta. Rekisteröity voi myös tarvittaessa itse päivittää omat tietonsa.